Tuesday, March 15, 2011

cerita hari ini~

OMG! tadi saya di buli! waaaaaaa. sedih sangat! ada ke patut 3 orang buli saya sorang! tak patut sungguh kan? kan? kisah nya begini. setelah tiga hari off. tadi pergi kerja dengan happy nya. sampai kerja pun asyik bergosip je. mulut ni tak reti nak tutup haish. anak sape lah ni kan? haha. sekejap gosip ngan kak wany. then, pegi kat jubah lak jumpa intan, bergosip ngan dia lak. lepas tu, pegi kat kedai sebelah, bergosip ngan si eyra ngan kak nurul. haiyaa. bertih jagung sungguh! hee. sekarang ni, kisah saya dibuli oleh si intan, kak wany and si eyra!! firstly, saya tak habis habis menyebut nama safiq rahim, dari pagi tu. mimpi apa ntahh. heee. ntah lahh. rasa happy je. hee.peduli apa aku! haha. ayat yang saya ulang beribu ribu kali sampai orang nak muak ' jangan lupa tengok bola malam ni tau. selangor lawan johor, pukul 8.45. doakan safiq score tau. heee. saya minat gila kat safiq. awwww' tu je ayat yang saya cakap kat orang yang saya kenal pada hari ini. biarlah kan? emm. ntah berapa kali ntah ulang ayat tu kat kak wany ngan intan yg kebetulan menjahit kat kedai saya. antara ayat lain pula 'sekarang dah pukul 8 malam, safiq mesti ngah bersiap siap nak lawan ni. heee' mula mula, dorang layan gak. then, sampai dekat berapa ratus kali ntah saya ulang ayat yang pertama tu, dorang start membuli saya. kak wany cakap 'intan,dengar tak radio rosak?' intan pun cakap'dengar kak' pehh! dorang tak layan saya dah. so, pergi mengadu kat si eyra! nampak eyra, jerit lah. eyra!!! dorang buli kita. then, story kat eyra. okay, mula mula, rasa okay sikit lah. kebetulan, eyra pun agak layan bola. so, gosip ngan eyra. sampai lah cakap yang kita ni minat gila kat safiq. then, dia boleh bantai ketawa bagai nak gila. dia cakap 'seriouske zureen minat safiq? dia tu, handsome lah gak. tapi, tak payah lah senyum' saya pun cakaplah 'ehh, senyuman dia tu lah yang menawan tau' lepas tu, si eyra pegi kat kak wany ngan intan. dia cerita yang kita story kat dia yang dorang tak layan kita. then, gelakkan kita sebab kita minat safiq. pehh. salah ke saya minat dia? apa saya kisah. peduli lah. saya memang minat kat dia. okay! heee. SAYA MINAT SAFIQ RAHIM!!!!! lepas tu, saya terus meninggalkan tempat kejadian. saya terus ke kiosk untuk mengadu kat kak izzati. hehe. rasa nak menangis je. ahhh. peduli lah orang nak cakap apa. dah minat, so, apa saya kisah kan! and then, bermulalah cerita pujuk memujuk. heee. TAK KISAH LAH ORANG NAK CAKAP APA. SAYA TETAP NAK BAGITAU YANG SAYA NI MEMANG MINAT GILA KAT SAFIQ RAHIM OKAY! :))

0 comments: