Saturday, January 8, 2011

LOVE?

cinta? love? apa itu? haha. bagi aku, love itu sangat sakit. love hanya menyakitkan hati. tak menghappykan pun. cinta ibarat kentut, dilepas takut but disimpan sakit. so, apa nak buat? lebih baik kita dicintai daripada kita mencintai. mencintai itu perit, pedih. tak semua kata cinta ini sakit.but, tak semua juga akan kata cinta itu manis. susah nak cari orang yang tulus, ikhlas dan boleh terima kita seadanya. apatah lagi pada zaman sekarang. susah nak cari orang yang betul betul sayang kat kita. kadang kadang tu, ada yang nak ambik kesempatan je. susah nak percaya kat orang sekarang ni. aduhh!! takpe, orang yang buat taik kat kita, dorang akan dapat macam tu juga. malah, lagi teruk. aku pernah buat kat orang juga pernah merasa dibuat sebegitu. hidup kita umpama roda, tak selamanya kita diatas. kadang kala, kita jatuh ke bawah juga. aku pasrah, redha je dengan ni semua. aku terima dengan lapang dada. aku dah ikhlas kan semua nya. aku yang cari padah so, terima je lah. kadang kala terfikir juga, kenapa cinta itu wujud jika hanya ingin menyakitkan hati? suka tengok orang sakit hati? apa rasa kalau kau yang kena? pernah fikir? hey, kalau hidup kau just nak menyakitkan hati orang, tak payah hidup lah. bunuh diri je lah. hidup kau tak kan berkat lah. manusia bukan boneka yang boleh dibuang jika dah bosan. bila nak, kau cari balik. adehh, sesak nafas aku. okay, aku malas nak fikir dah pasal LOVE ni, bukan masanya lagi. aku muda lagi. haha :))

0 comments: