Saturday, January 8, 2011

orang kata =,=

orang yang baru kenal aku mesti cakap aku ni HAPPY GO LUCKY. betul ka? kalau betul pun tak salah meyh. hahaha. but, orang yang betul betul lama kenal aku tahu lah siapa aku.se-happy mana pun aku ni, jangan fikir aku tak pernah sedih. pernah gak. but, kita jangan lah layan sangat perasaan sedih tu. lama lama perasaan tu blahh dari hidup kita. kalau dilayan, makin menjadi jadi lah. lagi satu, kita gak kena tunjuk kat orang lain yang kita ni KUAT. lagi lagi kat si manusia yang buat kita sedih tu. itu membuat kan dia sakit hati je. ye lah, dia bersusah payah nak buat kita sedih but kita lak happy je kat depan dia. so, dia pun rasa buang masa je buat kita sedih. kita pun terus lah buat seolah olah kita ni tak hadap pun kat dorang. hahahaha.

0 comments: